کاندید های کاشت مو ن

 

انتخاب ن برای کاشت مو به دو عامل بستگی دارد:

 

1) نسبت موهای ناحیه ی دهنده donor به مساحت منطقه ی طاسی

 

2) توقعات و انتظارات بیماران از این عمل.

 

 

 

هرچه ناحیه ی دهنده donor کم پشت تر باشد کمتر می توان منطقه ی طاسی را پر کرد. اکثر خانم ها موی کافی در ناحیه ی دهنده donor برای انجام 1تا 3جلسه کاشت مو را دارند. شایان ذکر است که حتی در مواردی که ناحیه ی دهنده donor چندان پر پشت نیست می توان با گرافت های کمتر منطقه ی طاسی را تاحدودی پر کرد.

 

 

 

البته همیشه نتیجه ی عمل باید نسبت به درد عمل و هزینه ی پرداخت شده توسط بیمار سنجیده شود. در برخی از خانم ها کم پشتی وسیع در کل سر مشهود بوده و بیش از50 درصد از موهای سر کرکی شده است. این وضعیت را آلوپسی منتشر بدون الگوی DUPA می نامند. متأسفانه این قبیل افراد برای کاشت مو مناسب نیستند.

 

 

 

کاشت مو,ترمیم مو,عکس کاشت مو

 

 

 

دومین عامل مهم انتظارات و توقعات خانم ها از عمل کاشت مو است. برخی از خانم ها به چیزی کمتر از پرپشتی کامل موها رضایت نمی دهند. این گروه توقع دارند پس از یک جلسه کاشت مو، پوست سر اصلاً دیده نشود. این یک توقع غیر منطقی است و در اغلب موارد امکان پذیر نیست و به همین دلیل نباید این افراد را برای عمل پذیرفت. باید به بیماران یاد آوری کرد که هدف از هرجلسه کاشت مو تنها افزایش تراکم، نسبت به جلسه ی قبلی است.

 

 

 

البته اغلب خانم های کم مو چون از درمان های دارویی خسته شده اند حتی از بهبود اندک ظاهر خود استقبال می کنند.

 

ضمناً باید به خانم ها یاد آوری شود که امکان دارد در حوالی منوپوز و پس از آن دچار ریزش بیشتر موها شوند و برای حفظ تراکم موی دلخواه نیاز به کاشت مجدد مو داشته باشند.

 

 


محسن بروفر کاشت ,خانم ,donor ,دهنده ,ناحیه ,ن ,دهنده donor ,برای کاشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمونه سوال و گام به گام دانلود فایل https://www.nasimaghili.com/ اینستاگرام:animtoon1@ تلگرام: t.me/animtoon1 chancehjiz5 blogi angeloaukgg2 local هر چی که بخوای همه چی ایران